مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-02سياسي

تکرار| خواص اغوا شده، اندیشه دشمنان را گسترش می دهند


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف، تفرقه، انحراف و شکستن پایه های وحدت امت ماست که در این میان نقش خواص مردود و اغوا شده گسترش دادن اندیشه دشمنان است.

- حجت الاسلام احمد سالک احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به اقدامات معاندین و ضدانقلاب در سناریوسازی علیه انقلاب و کشور گفت: باید به این نکته توجه کنیم که اگر توطئه ها، عملکرد و سوابق دشمنانمان را نشناسیم و گرفتار ضعف بصیرتی باشیم تسلیم شایعاتی می شویم که آنها برای ضربه به انقلاب می سازند و بعضاً مومنین ضعیف الایمان هم آنها را منتشر می کنند، که این هم یکی از مشکلات اساسی جامعه ماست که بستر شبکه نفوذ را در داخل و مراکز تصمیم سازی کشور به وجود می آورد.

سالک افزود: به همین جهت اولین اقدام ما باید شناخت فرهنگ نفاق و منافق باشد و باید بدانیم که رعایت این نکته می تواند ما را از گمراهی های بسیاری نجات دهد.

نماینده ادوار مجلس تشریح کرد: دشمن سعی می کند احساسات، عواطف و حتی اندیشه های ضعیف را تحت تاثیر قرار دهد؛ اندیشه هایی که فاقد پایه های بنیادین هستند و اگر این اتفاق رخ دهد می توانیم بگوییم دشمن به اهدافش در سایر زمینه ها هم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار| خواص اغوا شده، اندیشه دشمنان را گسترش می دهند

تکرار| خواص اغوا شده، اندیشه دشمنان را گسترش می دهند